Popis:
|
Cíl z projektového záměru - pomocí nových metod a nástrojů docílit zlepšení stavu počátečního vzdělávání, se podařilo naplnit. Realizací projektu škola nejen prostřednictvím technického vybavení, ale i dalšího vzdělávání pedagogů, připravila podmínky pro zkvalitnění a zefektivnění práce.Ve vyučovacím procesu došlo ke zvýšení dynamiky, originality a názornosti.Zlepšila se interakce mezi učitelem a žákem. Díky vzdělávání a novému technickému vybavení se pedagogové naučili pracovat s informačními technologiemi a vytvářet tak materiály, které podporují užívání ICT ve výuce.Všech 5 kmenových tříd 1. stupně bylo vybaveno interaktivními tabulemi a notebooky, které učitelé využívají také při přípravě na vyučování a tvorbě digitálních učebních materiálů. Byla zbudována nová počítačová učebna s výkonným serverem, 15 žákovskými a 1 učitelským pracovištěm s dataprojektorem, která slouží nejen k výuce informatiky, ale i dalších předmětů. V rámci šablony III/2 bylo 11 pedagogy v 24 sadách zpracováno 480 digitálních učebních materiálů. Na 1. stupni jsou to materiály pro výuku českého a anglického jazyka a prvouky, na 2. stupni pro výuku českého a anglického jazyka, dějepisu, výchovy ke zdraví, výtvarné, občanské a hudební výchovy. V rámci šablony V/2 bylo 2 pedagogy ve 2 sadách zpracováno 72 učebních materiálů pro výuku přírodopisu, zeměpisu a fyziky na 2. stupni. Díky tomu došlo ve zmiňovaných předmětech ke zkvalitnění výuky. Žáci jsou vedeni k práci s moderními technologiemi. Škola nyní disponuje souborem výukových materiálů, které byly ověřeny ve výuce a nadále jsou využívány jako učební pomůcky nejen jejich autory, ale i ostatními učiteli. Velkým přínosem projektu byla i spolupráce učitelů 1. a 2. stupně napříč ročníky a předměty. Další vzdělávání pedagogických pracovníků bylo zaměřeno v šabloně II/3 na nové metody ve výuce angličtiny, v šabloně III/3 na práci s interaktivní tabulí a její efektivní využití při výuce a v šabloně V/3 na nové poznatky z přírodopisu a zeměpisu.
|