Popis:
|
V rámci realizace projektu bylo dosaženo:
- 1. Rozvoje a zkvalitnění kompetencí pedagogů v oblasti cizích jazyků – AJ: tento cíl primárně řešil kurz AJ, který dává možnost pedagogům využívat i cizojazyčné zdroje, zejména tedy psané v angličtině. Výstupem projektu je takový pedagog, který porozumí textům psaným v anglickém jazyce a dokáže tyto materiály interpretovat při výuce.
- 2. Rozvoje a zkvalitnění kompetencí pedagogů v oblasti ICT při výuce: tento cíl zajistila KA 2, 4, 5. KA 4 byla aktivita zejména pro část pedagogů, kteří se doposud s PC či notebookem nesetkali a naučili se základní dovednosti s Wordem, Excelem a elektronickou poštou včetně vyhledávání informací na internetových stránkách. KA 5 byla vhodným navazujícím nástrojem pro další rozšíření dovedností práce na PC – opět Word, Excel, Powerpoint a internet včetně elektronické pošty. KA 2 byla aktivita pro pedagogické pracovníky, kteří prošli aktivitami 4, 5 a nebo již měli dostatečné znalosti pro práci s PC. V rámci KA 2 došlo k zajištění dovedností příprav prezentací a prací, které jsou využitelné při práci s interaktivní tabulí, apod.
- 3. Zlepšení kompetencí pedagogických pracovníků v oblasti dalších profesních dovedností – konkrétně se jednalo o týmovou spolupráci, projektové učení na základních školách, atd.
Pacovské školy a Lukavecká škola byly do projektu zahrnuty jako cílová skupina pedagogů, kteří postupně při realizaci projektu prošli vzdělávacím mechanizmem a dále tyto vědomosti získané při jednotlivých modulech používají ve výuce. Partner Via rustica jako oprganizace, která řeší vzdělávání veřejnosti na zájmovém území této MAS, byla do projektu zapojena zejména ze začátku realizace projektu, kdy pracovníci pomáhali nastavit základní mechanizmy projektu, předali své know-how a dále pomáhali s řešením metodik pro jednotlivé klíčové aktivity.
|