Hlavním cílem projektu bylo prostřednictvím nových metod a nástrojů docílit zlepšení stavu počátečního vzdělávání na Masarykově základní škole a mateřské škole v Českém Těšíně. V rámci klíčové aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT došlo díky nově pořízeným digitálním učebním materiálům a IT technologiím ke zkvalitnění výuky na I. a II. stupni . Realizace klíčové aktivity VII/2 Zapojení asistenta pedagoga do procesu inkluzívního vzdělávání žáků se SVP přispěla k zajištění rovných příležitostí v přístupu ke vzdělání pro všechny žáky základní školy. Díky klíčové aktivitě VII/3 Zapojení školního speciálního pedagoga nebo školního psychologa do procesu inkluzívního vzdělávání žáků se SVP byly vytvořeny podmínky pro předcházení výskytu rizikového chování žáků základní školy, zároveň žáci získali prostor pro řešení svých osobních problémů. Realizací projektu se podařilo naplnit stanovené cíle v souladu s projektovým záměrem a byl splněn účel dotace.
|