Projekt vedl cestou inovativních přístupů v edukaci dětí a žáků se speciálními vzdělávacími potřebami ke zvýšení kompetencí u těchto dětí, u jejich pedagogů, asistentů pedagoga a rodičů, které podpoří odstraňování bariér bránících rovnému přístupu ke vzdělávání. Inovativními edukačními metodami ve výuce, které si osvojili pedagogové, asistenti pedagoga a rodiče dětí se speciálními vzdělávacími potřebami v rámci pracovních dílen a školení a ve vytvořených metodických materiálech (DVD a příručkách), je cílem dosáhnout maximálního rozvoje u dětí a žáků se speciálními vzdělávacími potřebami a usnadnit tak jejich integraci a následnou inkluzi do škol a do společnosti, jako trvale udržitelný výstup projektu. V KA Psychologická intervence bylo podpořeno celkem 32 dětí se SVP, 34 rodičů těchto dětí a 7 pedagogů. V rámci terapeutických dílen bylo celkem podpořeno 134 dětí se SVP, 64 rodičů a 176 pedagogů. Byla vytvořena tři metodická DVD po 500 kusech a deset metodických příruček po 500 kusech.
|