V průběhu realizace projektu proběhly plánované školicí aktivity (viz tabulka školení a podpořených osob), kterých se zúčastnili zaměstnanci jednotlivých škol (partnerů). Každý ze zapojených partnerů dále zaměstnal jednoho koordinátora, který dohlížel na průběh realizace projektu v jednotlivé škole. Kromě kurzů byl školám poskytován i mentoring v oblasti ICT. Vzdělávací aktivity probíhaly za pomoci interních lektorů (interní kurzy) a zároveň i formou nákupu služby (externě realizované kurzy). V projektu se uskutečnila dvě výběrová řízení. První bylo na dodávku hardwaru a softwaru a jeho vítězem se stala společnost Český servis a.s. HW a SW byl partnerům i příjemci dodán v souladu s podmínkami uvedenými v kupní smlouvě. Druhé výběrové řízení bylo na dodávku vzdělávacích aktivit a mentoringu a jeho vítězem se stala společnost Nextum, s.r.o. Realizace aktivit probíhala opět dle podmínek v kupní smlouvě. Partnerům byl dále dodán doplňkový software, jehož dodavatelem byla společnost Fraus Media, s.r.o. V měsíci září se uskutečnila závěrečná konference, na které proběhlo zhodnocení projektu a výměna zkušeností mezi jednotlivými partnery (jejich zástupci). Konference se účastnili členové realizačního týmu. Konference byla všemi zúčastněmými stranami hodnocena velmi pozitivně. Ke konci projektu proběhla evaluace uskutečněných aktivit. Všechny zapojené strany byly s realizací projektu spokojeny.
|