Projekt byl zaměřen na Zvýšení kompetencí pedagogických pracovníků v zapojování stávající i nově zakoupené ICT techniky do výuky. Realizace projektu začala 19.11.2014 a termín ukončení je po prodloužení projektu 30.10.2015. V projektu bylo realizováno 6 klíčových aktivit zaměřených na vzdělávání ředitelů, metodiků ICT a pedagogických pracovníků a 1 klíčová aktivita zaměřená na evaluaci projektu. Konkrétně se jedná o tyto klíčové aktivity: 01 Vzdělávání vedoucích pracovníků škol 02 Mentoring a podpora pedagogických pracovníků škol 03 Metodik ICT ve škole 04 Aktivní využití stávající ICT ve výuce 05 Aktivní využití nových ICT nástrojů ve výuce 06 Zavádění moderních (dotykových) zařízení ve výuce konkrétních předmětů na školách 07 Evaluace Všechny vzdělávací kurzy, kromě vzdělávání ředitelů a vedoucích pracovníků v oblasti veřejných zakázek, jsou akreditovány jako kurzy DVPP u MŠMT. Kurzy klíčových aktivit 01- 03 jsou navzájem nesouvisející kurzy klíčových aktivit 04-06 jsou vzájemně související. Jednotlivé klíčové aktivity obsahují nejen klasické prezenční vzdělávání, ale i tvorbu e-learningových podpor prezenčního vzdělávání a webové aplikace, pomocí kterých si cílová skupina - pedagogové zapojených škol, bude vzájemně vyměňovat zkušenosti, komunikovat spolu a spolupracovat se svými mentory. Dále se KA projektu zaměřují na systémovou podporu ředitelů a vedoucích pracovníků škol ve využívání digitálních technologií pro integraci ICT do života školy a také evaluací projektových aktivit. Jednotlivé základní a střední školy budou do projektu zapojeny jako partneři s finančním příspěvkem. Klíčová aktivita 07 je zaměřena na evaluaci předchozích klíčových aktivit realizovaných u jednotlivých partnerů. a vyhodnocení dosažení cílů projektu. Došlo k vyhodnocení přínosu, dopadu a efektu vzdělávacích aktivit na reálné využití ICT ve výuce u jednnotlivých partnerů (škol).
|